سرهنگ علیرضا حسین زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون بارش نسبتا شدید برف در گردنه امین الله در حدفاصل بجنورد- مانه و سملقان و پلمیس در حدفاصل بجنورد - اسفراین ادامه دارد.
وی افزود: با توجه به لغزندگی این دو گردنه، عملیات شن و نمک پاشی به صورت همزمان به منظور جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده انجام می شود.
سرهنگ حسین زاده اظهار داشت: در گردنه جوزک در محور غربی بجنورد نیز برف خفیفی در حال باریدن است و محورهای اسفراین، چمن بید، شیروان و راز نیز شاهد بارش باران است.
وی گفت: در مجموع به علت بارش برف و باران بیشتر محورهای این استان لغزنده است و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی به رانندگان توصیه می شود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی همچنین از وقوع پنج فقره تصادف در محورهای این استان خبر داد و گفت: در محور بجنورد -باباامان برخورد یک خودرو پراید با خودرو چانگان، مجروحیت راننده و 2 سرنشین پراید را رقم شد و راننده چانگان متواری شد.
سرهنگ حسین زاده افزود: در حادثه ای دیگر در همین مسیر، برخورد 2 دستگاه خودرو پراید یک مجروح بر جای گذاشت و در محور فرعی بیرم آباد - فاروج نیز واژگونی خودرو پی کی 2 مجروح داشت.
وی اظهار داشت: همچنین در مسیر فاروج تصادف خودرو پراید با کشنده ولوو و در محور آشخانه برخورد پراید با کامیون بنز 4 مجروح داشت.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر راه دارد که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.