سرهنگ علیرضا حسین زاده شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک برف در گردنه اسدلی در مسیر بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان در حال باریدن است و مه ِغلیظی نیز گردنه ها را فراگرفته است.
وی با اشاره به کاهش دید، از شهروندان استان خواست به منظور کاهش بروز خطرات احتمالی از سفرهای غیرضرور پرهیز کردده و در صورت سفر نیز با سرعت مطمئنه در محورها برانند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به شن و نمک پاشی این محورها، گفت: با توجه به کاهش دما و در نتیجه آن کاهش تردد، احتمال یخ زدگی جاده ها دور از انتظار نیست.
وی افزود: در گردنه جوزک در غرب استان نیز بارش برف و مه غلیظ گزارش شده است.
وی یادآور شد: با توجه به بارش شدید برف هم اینک تردد انواع کامیون در مسیرهای بجنورد به شهرستان راز و جرگلان و نیز اسفراین ممنوع اعلام شده است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در کلیه محورهای استان و لغزندگی سطح جاده ها، به همراه داشتن تجهیزات زمستانه از قبیل زنجیر چرخ، سوخت کافی و نیز لباس گرم به مسافران توصیه می شود.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر راه دارد که 166 کیلومتر آن بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی، 745 کیلومتر راه فرعی و نیز چهار هزار و 654 کیلومتر راه روستایی است.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.