به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا اَدیانی در آیبن یادواره سرداران و ۱۶۸ شهید نیروی انتظامی خراسان شمالی با گرامیداست یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: روحیه جهادی و مجاهدت شهدا انقلاب را ایجاد و حفظ کرده و اکنون نیز توسط خانواده آنها سرپا مانده است.
وی گفت: همین شهادت و روحیه جهادی است که توانسته انقلاب را به چهل سالگی برساند.
وی افزود: اگر مجاهدت شهیدان نبود انقلاب ایران در فتنه ۸۸ و تحریم ها و توطئه های بی حد و مرز دشمنان نیز تا الان ۱۰۰ بار از بین رفته بود.
حجت الاسلام ادیانی هدف دشمن از ایجاد تحریم ها را به راه انداختن جنگ داخلی و بگو مگو و آشوب های خیابانی و اغتشاش در کشور اعلام کرد و گفت: با وجود این همه فشار با جان فشانی شهدا و مقاومت ملت ایران توانسته ایم ۴۰ سال را با افتخار سرپا بایستیم.
وی اظهار داشت: حفظ نظام از اوجب واجبات است و بنابراین تکلیف خانواده شهدا بیشتر است و باید بیش از هر کسی این مساله را درک کنند زیرا که بهترین های خود را تقدیم کرده اند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه همه مسئولان برای حفظ نظام وظیفه دارند، افزود: اسلام با وجود روحیه جهادی مسلمانان و امر به معروف و نهی از منکر و سیره انبیا نمی تواند در مقابل ظالمان و مستکبران کوتاه بیاید.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی با اشاره به پیشرفت روزافزون انقلاب در صحنه بین المللی، گفت: امروز جمهوری اسلامی در مسائل منطقه ای و بین المللی بدون ترس و آزادانه حرف می زند و جایگاه قدرتمندی دارد.
وی اظهار داشت: امروز شبکه های مجازی به معنای واقعی به دنبال فاسد کردن جوانان ما هستند ولی متاسفانه مسئولان توجهی نمی کنند و به جای جنگ نرم به جنگ سخت توجه می کنند.
وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از ظرفیت آسیب های اجتماعی می خواهد نظام‌ما را از درون پوک کند، گفت: واقعا اگر شهیدان از این انقلاب صیانت نمی کردند صد بار انقلاب به قبل خود باز می گشت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر ایستادگی بر سر ارزش ها و آرمان ها، افزود: ناامن کردن کشور از راهبردهای امروز دشمنان است در حالی که باید بداند نیروی انتظامی با هوشیاری و مراقبت دائمی حوادث و پلیدی ها را رصد می کند.
وی افزود: این نیرو تابع حرف های دشمنان نیست و با دلگرمی از عطر و معنویت شهدا بر سر ارزش های اسلامی و آرمان شها و گفتمان امام (ره) و رهبری تعارفی با کسی ندارد و قاطعانه برخورد می کند.
وی یادآور شد: عده ای در کشور به صورت رسمی با پول بیت المال و سوبید، روزنامه ای را چاپ می کنند و ملت ایران را به آشوب و اغتشاش دعوت می کنند در حالی که انقلاب ما با باورهای غربی همراه نیست.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی قرار گرفتن خراسان شمالی در ردیف سه استان کم جرم کشور را نشان دهنده غیرت و تدین مردم این استان دانست که رهبری نیز به آن تاکید کرده است.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، رساندن پیام و نقش شهدا در ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت را از مهمترین اهداف این مراسم اعلام کرد.
سردار علیرضا مظاهری با بیان اینکه باب شهدای نیروی انتظامی باز است، افزود: ادامه راه شهدا برای همه ما درسی آموزنده دارد که کمک می کند تا خاطره شهدا را در ذهن خود زنده نگه داریم.
وی شهدا را مایه رونق حیات معنوی انسان ها دانست و اظهار داشت: همان گوکه که رهبری فرمودند اگر روحیه جهادی و شهادت در جامعه گسترش یابد گرایش به غرب و شرق و کفر از جامعه دور می شود.
سردار مظاهری از خراسان شمالی به عنوان امن ترین استان های کشور یاد کرد و گفت: این استان در ردیف سه استان کم جرم کشور قرار دارد که با تعامل و همکاری همه دستگاه ها و مردم به دست آمده است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.