سرهنگ علیرضا حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری پژو 405 و کامیون بنز به علت تجاوز به چپ خودروی پژو در کیلومتر 55 محور رباط قره بیل منجر به کشته شدن راننده پژو و مجروح شدن سرنشین آن شد.
وی افزود: همچنین تجاوز به چپ خودروی سایپا در کیلومتر 46 همین محور نیز منجر به تصادف با خودروی وانت شد که بر اثر آن یک نفر کشته شد.
سرهنگ حسین زاده گفت: در تصادف سه دستگاه خودرو شامل سواری پراید، سایپا و پژو در کیلومتر 32 محور جوزک نیز که به علت عدم رعایت فاصله طولی خودروی پراید رخ داد یک نفر مجروح شد.
وی اظهار داشت: در محور جاجرم به سبزوار نیز عدم توجه به جلو باعث خروج یک دستگاه سواری سایپا از جاده شد که یک مجروح بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: در کیلومتر 21 محور خرتوت نیز تخطی از سرعت مطمئنه واژگونی سواری سایپا و مجروح شدن یک نفر را به دنبال داشت.
وی یادآور شد: هم اینک تمامی محورهای این استان ابری و جاده ها خشک هستند و ترافیک روان است.
سرهنگ حسین زاده گفت: با توجه به پیش بینی بارش باران و برف در محورهای این استان رانندگان باید با احتیاط بیشتر در محورهای این استان تردد کنند و حتما وسایل و تجهیزات ایمنی از قبیل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه داشته باشند.
استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر راه دارد که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در جایگاه 13 استان های کشور قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان خراسان شمالی 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را شامل می شود.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.