به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس در نیمه شب سه شنبه، سرگرد علیرضا قویدل گفت: ساعت 20 و 45 دقیقه شب یک دستگاه وانت نیسان که راهی آشخانه بود به علت لغزندگی جاده در کیلومتر 21 این محور به چپ انحراف یافته و ابتدا با یک دستگاه سواری پژو و سپس با یک دستگاه اتوبوس گذری برخورد کرد.
وی افزود: هر سه دستگاه خودرو با همکاری ماموران پلیس راه و عوامل هلال احمر به کنار جاده انتقال یافته و خودرو هلال‌احمر نیز برای جلوگیری از بروز اتفاقات دیگر، با چراغ گردان در پشت اتوبوس متوقف شده بود که به ناگاه یک دستگاه کامیون حامل سیمان، به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به خودرو هلال‌احمر برخورد کرد.
وی گفت: در این برخورد زنجیره ای یکی از مسافران اتوبوس و نیز سرنشین وانت نیسان مجروح شدند که برای درمان به مراکز درمانی انتقال یافتند.
سرگرد قویدل افزود: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف زنجیره ای را تجاوز به چپ خودرو نیسان و ناتوانی راننده کامیون کشنده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کردند.
جانشین رئیس پلیس راه بجنوردگفت: با هماهنگی صورت گرفته یک دستگاه اتوبوس جایگزین به صورت آنی به محل حادثه اعزام و اقدام به انتقال مسافران اتوبوس حادثه دیده کرد.
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.