صنم نوراللهی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که 18 آذرماه برگزار شد کیانا جودت و امیررضا رضایی در سطح هایر ای، کتایون وحید عبدل آبادی در المن تری و امیرمحمد مرادی در سطح اینتر ای، عنوان نخست را از آن خود کردند.
وی افزود: بیست و سومین دوره مسابقات جهانی یو سی مس با شرکت 2800 دانش آموز از 41 کشور در شهر کوالالامپور برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران نیز با 117 شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشت.
دانش آموزان خراسان شمالی در سال 2015 رتبه دوم بیستمین دوره مسابقه جهانی یوسی مس را در هندوستان، دو رتبه اول و دوم بیست و یکمین دوره این مسابقات در امارات متحده عربی، 2 رتبه اول و 2 رتبه دوم بیست و دومین دوره مسابقات سال 2017 مالزی را کسب کرده بودند.
طرح توسعه ذهنی و محاسبه ذهنی (یوسی مس) با استفاده از چرتکه یک برنامه منحصر به فرد برای رشد کودکان است که در سال 1993 توسط دکتر دینو ونگ در کشور مالزی ابداع شد.
این برنامه با استفاده از یک شیوه نوآورانه محاسبه، با به کارگیری چرتکه سبب توسعه کل مغز (نیمکره چپ و نیمکره راست) به طور همزمان می‌شود.
با یادگیری انجام محاسبه ذهنی به سرعت و دقت، دانش‌آموزان در 5 تا 13 سالگی ظرفیت ذهن خود را توسعه می‌دهند که این سبب بهبود مهارت‌هایی نظیر مدیریت زمان، تمرکز و توانایی حل مساله می‌شود.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.