به گزارش ایرنا، آیت الله سیداحمد حسینی خراسانی پنجشنبه در مراسم ختم حاج سید میر بابا سیدی عارف جلیل القدر شیروان اظهار داشت: عمل صالح کار شایسته و کاری است که همه او را می پسندند و راضی هستند و مایه رنجش خاطر کسی نشود.
وی با بیان اینکه ایمان به خدا و عمل صالح شرط موفقیت، عزت، سعادت و سربلندی هر انسانی است گفت: اگر کسی این دو شرط را داشت عزیز و سرافراز می شود و محبوب دل ها می شود چرا که سعادت جامعه هم در گرو عمل صالح و ایمان به خدا است.
آیت الله حسینی خراسانی با اشاره به اینکه در زندگی باید نیکوکار باشیم افزود: نیکوکاری برای ملت این است که به فکر مردم بود همانطور یکه عالی ترین عبادت یک مسئول خدمت به آن مجموعه است که مسئولیت آن را بر عهده دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانیکه به خدا ایمان داشته باشند و در پی ایمان به خدا و احکام خدا عمل صالح، کار شایسته انجام دهند برای آن ها در دل ها ایمان، محبت، ارادت و عشق قرار می دهد.
آیت الله حسینی خراسانی افزود: حاج سید میربابا سیدی انسانی خواستنی و دوست داشتنی بود که اوج آن در حضور پرشکوه در تشییع پیکر ایشان دیده شد که کمتر اجتماعی، شیروان در تاریخ حیاتش شاهد بوده است.
حاج سید میربابا سیدی عارف جلیل القدر شیروان دوشنبه در سن 96 سالگی درگذشت.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.