به گزارش ایرنا صمد ایزانلو روز دوشنبه در نشست هماهنگی و پیگیری اعتبارات بانکی اشتغال مددجویان این نهاد در سال جاری اظهار داشت: تاکنون تسهیلات 99 پرونده مددجویان زیر پوشش پوشش این نهاد پرداخت شده که در مجموع 41 درصد کل پرونده های ارسالی را شامل می شود.
وی گفت: کل اعتبار تخصیص یافته از محل تبصره 16 در سال جاری برای تسهیلات اشتغال مددجویان این نهاد در شهرستان، 48 میلیارد ریال بوده که تاکنون 239 پرونده به مبلغ 44 میلیارد و 180 میلیون ریال به بانک های عامل ارسال شده است.
ایرانلو با بیان اینکه هدف از این پایش‌ها، پایدارسازی طرح‌های ایجادشده اشتغال مددجویان است، افزود: در برخی موارد اعطای تسهیلات تکمیلی اشتغال‌زایی به‌ منظور توسعه و رونق شرایط کار نیز به آن‌ها پرداخت خواهد شد.
معاون عمرانی و امور برنامه ریزی فرماندار شیروان از همکاری بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی مددجویان کمیته امداد در زمینه اشتغال قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با همکاری بیشتر بانک های عامل روند پرداخت تسهیلات شتاب بیشتری بگیرد.
هم اکنون 15 هزار و 740 نفر مشتمل در قالب هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.