به گزارش ایرنا، امین رضا مرآتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شیروان با بیان اینکه در بحث اشتغال با رویکرد استخدامی متوقف شده ایم اظهار داشت: باید از این مرحله عبور کنیم و نباید صرفا به استخدام فکر کرد.
وی با اشاره به اینکه انبوه جوانان با ایده ها و فناوری ها دانش آموخته می شوند، گفت: جوانان باید در دو بخش جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری اقدامات موثری انجام دهند چرا که امسال 280 میلیارد ریال در حوزه کارآفرینی در این شهرستان جذب شده است.
مرآتی ضمن تبریک 12 آذر، روز معلولان افزود: باید برنامه ریزی مناسب برای احقاق معلولان داشته باشیم چرا که خودمان با معلولیت دوره سالمندی زمان زیادی نداریم و دستگاه ها موظف به رعایت حقوق معلولان هستند.
فرماندار شیروان با اشاره به تخلف برخی از واحدهای صنفی در شهرستان گفت: برخی از واحدهای صنفی خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده اند که افزایش نرخ خارج از چارچوب قانون می باشد که باید در کمیته نرخ گذاری تعیین شود.
مرآتی افزود: در بعضی از موارد تا 40 درصد شاهد افزایش قیمت بوده ایم که این پذیرنده نیست و باید با واحدهای صنفی متخلف برخورد صورت گیرد.
شهردار شیروان هم در این نشست گفت: هم اکنون اجرای طرح همسطح سازی و خط بریل در برخی از خیابان های شهرستان اجرا شده است.
شاهرخ شاهرخی اظهار داشت: مناسب سازی علاوه بر معلولان و جانبازان برای بیماران، سالمندان و زنان باردار و غیره لازم است که در سطح ادارات و قسمت هایی از شهر اقدامات خوبی در این راستان صورت گرفته است.
مجموع معلولان تحت پوشش بهزیستی در شیروان سه هزار و 702 نفر است که از این تعداد 471 نفر دچار اختلالات بینایی، 19 نفر صوت و گفتار، 905 نفر ذهنی، 426 نفر شنوایی، یکهزار و 470 نفر معلولان ذهنی و جسمی و 511 نفر دچار اختلالات روانی هستند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.