محسن نجات روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حادثه سیلاب در 2 روستای ولی آباد و کلاته سنجر شهرستان اسفراین گزارش شد که نیروهای این جمعیت به محل اعزام شدند.
وی افزود: در روستای ولی آباد، نیاز به امدادرسانی خاصی ایجاد نشد اما در روستای کلاته سنجر، چهار مورد حادثه آبگرفتگی منازل، امدادگران را به محل کشاند و 2 تیم عملیاتی شامل 20 نفر از امدادگران، با استفاده از چهار دستگاه موتور لجن کش نسبت به تخلیه سیلاب اقدام کردند.
وی در بخش دیگر سخنان خود از امدادرسانی به هفت فقره حادثه جاده ای در روز گذشته خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته امداد گران جمعیت هلال احمر، در هفت عملیات نجات جاده ای حضور یافتند.
نجات، شمار افراد حادثه دیده در سانحه های جاده ای روز گذشته را 20 نفر عنوان کرد و گفت: حوادث ترافیکی 24 ساعت گذشته یک فوتی و 6 مصدوم داشت که چهار نفر از مصدومان در محل مداوا شده و مابقی به مراکز درمانی منتقل شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی تصریح کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه نیسان در محور بجنورد-شیروان یک سرنشین به علت شدت جراحت در صحنه فوت کرد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی هم با اشاره به خدمات عوامل راهداری برای برف روبی در مسیرهای روستایی گفت: دیروز به علت بارش برف، تردد برخی راه های روستایی شهرستان فاروج مختل شد که راهداران نسبت به شن و نمک پاشی و برف روبی مسیرها اقدام کردند.
محمد مشتری اظهار داشت: اکنون تردد در تمام محورهای استان بدون مشکل خاص برقرار است.
به گزارش ایرنا، هواشناسی خراسان شمالی ادامه بارش های این استان را برای امروز فردا پیش بینی کرده است که در مناطق کوهستانی و سردسیر به صورت برف خواهد بود.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.