به گزارش روز پنجشنبه پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار داشت: در این مدت سه تصادف در محورهای استان به وقوع پیوسته که یک کشته و دو مجروح داشته است.
وی افزود: این حوادث در محور های 'شیروان به قوچان در اثر برخورد اتوبوس با عابر پیاده'، 'شیروان در اثر برخورد خودروی 206 با کامیون ولوو' و 'کیلومتر 20 اسفراین- بجنورد در اثر برخورد خودروی پراید با مینی بوس' به وقوع پیوسته است.
سرهنگ حسین زاده گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان اعزامی تجاوز به چپ، رعایت نکردن فاصله طولی و توجه نکردن به جلو از علت های وقوع این حوادث بوده است.
وی تاکید کرد: برای کاهش حوادث تلخ این چنینی لازم است رانندگان همواره قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از شتاب زدگی و ایجاد تخلفات حادثه ساز جدا پرهیز کنند.
در 24 ساعت گذشته تاکنون بارش پراکنده باران در اکثر محور های سطح استان گزارش شده که خوشبختانه هم اکنون نیز وضعیت جاده ها خوب و ترافیک نیز روان است.
به گزارش ایرنا در نیمه نخست امسال 117 نفر در تصادفات جاده ای خراسان شمالی جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 21 درصد کاهش یافته است.
در نیمه نخست پارسال 151 نفر در سوانح رانندگی جاده های استان جان باخته بودند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی یک هزار و 343 کیلومتر است که شامل 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی است.
طول راه های روستایی این استان نیز چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3.6 از راه های روستایی کشور را شامل می شود.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.