حبیب یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تخلف های صورت گرفته بیشتر جزیی بوده که تذکر و اخطار لازم برای برطرف کردن مشکلات به آنان اعلام شد.
وی گفت: چهار مورد نیز رسیدگی به شکایت مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است.
یزدان پناه افزود: در راستای ارتقای فرهنگ خدمات رسانی به گردشگران و مسافران 11 دوره آموزشی در بخش گردشگری برگزار شد و 245 نفر در این زمینه آموزش های مربوطه را فرا گرفتند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی اظهار داشت: بازدیدهای منظم و متناوبی از سوی بازرسان اداره کل از تاسیسات استان صورت می‌گیرد تا در حد توان بهترین خدمات را در مجتمع های موجود به گردشگران ارائه شود.
وی افزود: هم اکنون خراسان شمالی دارای 143 مرکز اقامتی و رفاهی شامل 6 واحد هتل، یک واحد متل، 11 مهمان پذیر، 61 واحد پذیرایی و تعداد 26 واحد اقامتگاه بوم گردی و 38 خانه مسافر است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی بر ارتباط مستمر با سرمایه‌گذاران و رفع چالش‌ها و موانع آنان در مسیر سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: صنعت گردشگری فرابخشی بوده و لزوم هم‌افزایی و ارتباط با تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد.
یزدان پناه به فعالیت و ارائه خدمات از سوی 27 دفتر و شرکت خدمات مسافرتی استان به گردشگران اشاره ای کرد و افزود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی باید ضمن کسب تجربه لازم، اطلاعات و دانش تخصصی خود را روز به روز ارتقا داده و مهارت های لازم مرتبط با کسب و کارشان را بیاموزند.
خراسان شمالی دارای بیش از 115 جاذبه گردشگری، 2 منطقه نمونه ملی، 22 منطقه نمونه گردشگری استانی و 8 روستای هدف گردشگری است.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.