به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد علی سالاری روز دوشنبه در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شیروان اظهار داشت: 40 سالگی انقلاب نشانه بلوغ و کمال است که 40 سال سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشتیم و در برابر جنگ، تحریم، حمله نظامی، فرهنگی و اقتصادی مقاومت کردیم.
وی گفت: دشمن در پی ناامید کردن مردم از نظام است که مهم ترین برنامه دشمن در این زمینه ناکارآمد جلوه دادن نظام دینی و جمهوری اسلامی است که باید نادرستی این ادعا را ثابت کنیم.
حجت الاسلام سالاری ایمان، وحدت و رهبری را خواسته مردم و شعار برجسته انقلاب عنوان کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی توانمند و کارآمد است و این امیدواری باید در بین مردم با کار و تلاش صادقانه و شبانه روزی مدیران و مسئولان روز به روز بیشتر شود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امسال در راهپیمایی 13 آبان، 20 درصد شرکت کنندگان استان نسبت به سال قبل افزایش داشت و حضور جمعیت مردمی غالب بر جمعیت دانش آموزی بود.
فرماندار شیروان هم در این نشست گفت: 40 سالگی انقلاب در شرایطی است که دشمن تهدیدهای جدی متوجه نظام کرده و تهدیدهای آنان بی اثر بوده و به خودشان برگشته است.
امین رضا مرآتی با بیان اینکه در این شرایط ویژه تر جشن باشکوه تری برگزار خواهیم کرد اظهار داشت: باید کارنامه انقلاب را به نحو شایسته تری ارائه دهیم و نسل جدید با رویکردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شود.
وی گفت: امروز بیش از هر زمان نیازمند تبیین و تشریح دستاوردهای 40 ساله نظام اسلامی همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.