سیدمحمد جواد رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخش سونوگرافی این جمعیت در درمانگاه تخصصی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی راه اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تجهیزات سونوگرافی جمعیت هلال احمر استان از چند سال پیش خریداری شده است اما به علت تامین نشدن پزشک، تاکنون بلااستفاده مانده بود.
وی با اشاره به تعطیلی یک ماهه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امام رضا(ع) گفت: این کلینیک از اوایل آبان ماه جاری، با 13 تخصص شروع به کار کرده است.
رضوی گفت: این درمانگاه در بخش های مختلف از جمله اطفال، عفونی اطفال، مامایی، زنان و زایمان، روماتولوژی، اورلوژی، داخلی، عفونی بزرگسالان، چشم‌پزشک، قلب و عروق و طب زخم خدمات رسانی می کند.
وی با اشاره به اینکه تعرفه های خدمات در این درمانگاه پس از بازگشایی در مقایسه با زمان پیش از تعطیلی افزایش یافته است گفت: پیش‌ از این ماهانه بیش از 10 هزار نفر در این کلینیک پذیرش می شدند اما اکنون روزانه 50 نفر به این مکان مراجعه می ‌کنند.
سرپرست معاونت بهداشت، درمان و توان بخشی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی اظهار داشت: خدمات در این درمانگاه با تعرفه‌ دولتی است و دو نوبت صبح و عصر فعالیت دارد.
بر اساس این گزارش،کلینیک تخصصی امام رضا(ع) در بجنورد اوایل مهرماه امسال به بیمارستان امام علی(ع) این شهر منتقل شد.
این کلینیک تخصصی، سال 93 بر اساس تفاهم نامه ای میان جمعیت هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی راه اندازی شد که سهم جمعیت هلال احمر در فعالیت این مرکز درمانی، تامین فضا و تجهیزات بود و دانشگاه علوم پزشکی هم خدمات درمانی ارائه می داد.
با گذشت چهار سال از فعالیت این کلینیک در مرکز شهر، تعطیل و به بیمارستانی در حاشیه شهر منتقل شد اما یک ماه پس از تعطیلی، بازگشایی شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.