به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در نماز عبادی سیاسی جمعه از مردم خواست تا در این روز حضور گسترده داشته باشند.
وی گفت: در 13 آبان سال 1358 طلسم و هیمنه آمریکا شکسته شد و انقلاب دوم شکل گرفت؛ در این روز چهره لیبرال های به ظاهر طرفدار انقلاب افشا شد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: راهپیمایی امسال باید چنان باشکوه باشد که آمریکای خونخوار و جهانخوار از کارهای خود پشیمان شود و بفهمد نمی تواند علیه این ملت غیرتمند کاری کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: در 13 آبان باید صدای مردم به گوش کسانی برسد که آرزوی ارتباط ذلیلانه و چشم و گوش بسته با آمریکا را دارند و به آنها بفهماند که مردم ایران تحریم را به تسلیم ذلیلانه ترجیح می دهند.
حجت الاسام والمسلمین یعقوبی گفت: باید در این روز همه با هم به صحنه بیاییم و عظمت و پیام قدرت انقلاب را بار دیگر به جهانیان برسانیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم پیاده روی امسال اربعین حسینی، اظهار داشت: این راهپیمایی بی نظیر با تبلیغات انجام نشده بلکه به صورت خودجوش بوده است.
امام جمعه بجنورد افزود: این حضور با عظمت انسان را تسخیر می کند زیرا که امام حسین (ع) جاذبه ای دارد که همه را به طرف خود می کشاند.
وی گفت: این 20 میلیون نفر را عشق و محبت امام حسین (ع) و ائمه اطهار دور خود جمع کرده و قومیت و نژاد و زبان هم نمی شناسد و همه با هم یک دل و یک صدا هستند و با تبلیغات دشمن هم از بین نمی رود.
وی در پایان سالروز شهادت امام رضا (ع) و امام حسن (ع) و رحلت پیامبر اکرم (ص) را تسلیت گفت.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.