احمد پورکاظم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه توزیع تایر ناوگان سنگین از 14 تیر ماه سالجاری آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به رایزنی های صورت گرفته و جذب تایر در سایز های سنگین تاکنون تعداد چهار هزار و 492 تایر جذب شده است.
وی افزود: اختصاص تایر به ناوگان بر اساس پیمایش صورت گرفته توسط ناوگان خواهد بود و اطلاعات پیمایش ناوگان توسط همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان از سامانه اخذ و تایر های جذب شده در بین فعالان عرصه حمل و نقل توزیع خواهد شد.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: آمار و اطلاعات ناوگان حمل و نقل استان بر اساس اعلام اداره کل حمل و نقل و پایانه ها بیش از چهار هزار و 500 دستگاه است که این تعداد در سامانه ملی حمل و نقل حدود سه و 600 دستگاه عنوان شده که بر اساس همین آمار و اطلاعات سهم استان در کارگروه تایر کشور تعیین شده است.
پورکاظم افزود: پیگیری های لازم برای اصلاح آمار و اطلاعات ناوگان استان توسط اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در سامانه ملی در جهت جذب تایر بیشتر در دست اقدام است.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: همه تلاش های لازم برای جذب تایر توسط سازمان و نمایندگی های شرکت های تولیدی و وارد کننده تایر صورت گرفته است.
پورکاظم گفت: در ادامه تلاش های صورت گرفته، جذب تایر سنگین تسریع و افزایش یافته و خوشبختانه وضعیت موجودی و جذب تایر در روزهای اخیر از روند توزیع تایر پیشی گرفته است.
وی افزود: در خصوص تامین تایر ناوگان حمل و نقل همکاری و تلاش همه دستگاه ها و نهادها در راستای تسریع و نظارت بهتر در امر توزیع تایر ضروری است.
سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی یاد آور شد اطلاعات تایر های داخلی و وارداتی از مبدا تا مرحله توزیع در سامانه های این وزارت خانه قابل رصد و پیگیری است و مشخصات تایر ها و دریافت کنندگان تایر در سامانه جامع تجارت قابل رویت و نظارت خواهد بود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.