علی اصغر بدیعی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تامین و ارتقای ایمنی زائران، شرکت های مسافربری مکلف شده اند تا نسبت به کنترل فنی ناوگان اقدام داشته باشند و نسبت به رفع نقص و ایرادهای فنی خودرو ها مبادرت ورزند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: از کاروان ها و زائران درخواست می شود از هم اکنون نسبت به عقد قرارداد و هماهنگی های لازم با شرکت های مسافر بری اقدام داشته و آن را به تاخیر نیندازند.

* کمبود ناوگان وجود ندارد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: خوشبختانه کمبودی در تامین ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه جایی زائران اربعین حسینی(ع) به مرز وجود ندارد.
وی تاکید کرد: آمادگی کامل برای جابه جایی این زائران به مرز در این استان وجود دارد.
وی از کاروان ها خواست که به هیچ عنوان با راننده ها، قرار داد منعقد نکنند زیرا ممکن است راننده در هنگام بروز مشکل احتمالی، پاسخگوی مسافر نبوده و زائران در سفر به مرز دچار مشکل شوند.
بدیعی مقدم گفت: کاروان ها حتما با شرکت های مسافربری قرار داد منعقد کنند زیرا شرکت ها نسبت به انجام خدمات متعهد بوده و مشکلات و شکایت های احتمالی قابل رسیدگی است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: امسال، مرز خروجی زائران خراسان شمالی برای شرکت در همایش پیاده روی اربعین حسینی(ع) مهران تعیین شده است.
سال گذشته بیش از پنج هزار زائر اربعین حسینی(ع) توسط ناوگان عمومی خراسان شمالی به مرزها جابه جا شدند و پیش بینی می شود امسال این رقم تا 20 درصد افزایش یابد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.