محمود صیدانلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتقای مهارت به ویژه در بین نوجوانان و علاقه مندان به این رشته ها نیز از مهمترین رویکردهای این فدراسیون است.
وی اظهار داشت: در بخش بانوان نیز از پارسال علاقه مندان به این رشته در رشته موتورسواری زیر پوشش قرار گرفته اند.
صیدانلو یادآور شد: تا پیش از این بانوان به صورت متفرقه فعالیت هایی در این رشته داشتند که خطرات زیادی را می توانست به دنبال داشته باشد ولی با هماهنگی حوزه فرهنگی از سال گذشته مجوزهای لازم از وزارت ورزش و جوانان در حوزه تمرین بانوان با موتور کراس گرفته شد.
وی از برگزاری کلاس مربیگری با رویکرد استعدادیابی در سطح کشور خبر داد و گفت: این دوره با محوریت آموزش مربیان توانمند در حال برگزاری است تا در جذب استعدادهای این رشته ها کارهای بهتری انجام شود.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری اظهار داشت: برنامه این فدراسیون همکاری با استان ها برای فعالیت های مشارکتی بیشتر است تا زمینه برگزاری مسابقات سراسری در استان های مختلف فراهم شود.
وی افزود: این روند باعث می شود مردم مشارکت بیشتری در این حوزه داشته و با رشته موتورسواری بیشتر آشنا شوند و از ظرفیت استان ها نیز به خوبی استفاده شود.
صیدانلو گفت: اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی نیز از پارسال عملیاتی شده و اکنون در کارتینگ جزو 12 کشور نخست جهان هستیم.
وی افزود: همچنین موتورسواران کشورمان عنوان چهارم جهان را کسب کرده اند و امسال نیز در کسب مقام در مسابقات آسیایی شانس های زیادی داریم.
وی یادآور شد: این درحالی است که در رشته کارتینگ و موتور کراس نیز پیشرفت های خوبی داشته ایم و می توان با سرمایه گذاری در این حوزه صاحب عنوان شد.
رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری برای شرکت در نشست مجمع عمومی انتخاب رئیس هیات این رشته ها در خراسان شمالی حضور یافته بود.
ط/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.