به گزارش ایرنا محمد سعیدی کیا، روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: در 2 سال گذشته نیز 39 درمانگاه جامع خدمات و سلامت را در مناطق مختلف کشور ساخته و تحویل داده ایم.
وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان ساخت بیمارستان در هیچ شهری را در برنامه ندارد، افزود: رویکرد ما ساخت این درمانگاه ها با مشارکت نصف نصف وزارت بهداشت است تا همه مردم مناطق محروم به امکانات پزشکی و بهداشتی دسترسی پیدا کنند.
سعیدی کیا، اعتبار منظور شده این بنیاد برای استان خراسان شمالی در سال جاری را 500 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با توجه به محرومیت مانه و سملقان، نیمی از اعتبار یاد شده در این شهرستان هزینه خواهد شد.
رئیس بنیاد مستضعفان بر آغاز اجرای طرح های محرومیت زدایی و استغالزا در مناطق محروم روستایی مانه و سملقان تاکید کرد و گفت: برای اجرای این طرح از نخبگان دانشگاهی و نیز قابلیت ها و ظرفیت های موجود در این شهرستان بهره خواهیم گرفت.
سعیدی کیا با بیان اینکه مانه و سملقان جزو چهار شهرستان منتخب کشور برای محرومیت زدایی است، افزود: مردم توانایی زیادی دارند و اگر با آنان به گونه ای رفتار کنیم که اعتماد آنان جلب شود، توان خود را به صحنه خواهند آورد.
وی در خصوص طرح های محرومیت زدایی این بنیاد گفت: تاکنون 2هزار و 400 طرح اشتغالزایی در کشور تصویب شده که از این تعداد 2 هزار و 100 طرح تسهیلات گرفته اند.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی واقع شده است.
7183/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.