به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار داشت: در این مدت 2 میلیون و 702 هزار و 538 دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3.35 درصد رشد داشته است.
وی افزود: تابستان امسال 2 میلیون و 583 هزار و 782 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مقایسه با تابستان سال گذشته6.69 درصد افزایش داشته است.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، اکنون 45 دستگاه تردد شمار نصب شده در سطح جاده های استان تردد جاده های استان را ثبت می کند.
بدیعی مقدم گفت: در این مدت بیشترین تردد ها به ترتیب در محور های شیروان - بجنورد و بالعکس، بجنورد -اسفراین و بالعکس و قوچان - فاروج ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی اظهار داشت: کم تردد ترین محور ها نیز امیرآباد - جاجرم ، جاجرم - سنخواست و جاجرم - امیر آباد است.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.