سرهنگ علیرضا حسین زاده چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون سطح جاده در محور بجنورد- آشخانه، بجنورد- شیروان و بجنورد اسفراین به علت بارش باران لغزنده است از این رو از رانندگان عبوری از این محورها درخواست می شود با احتیاط رانندگی کنند.
وی با بیان اینکه بارندگی به طور پراکنده در محورهای استان گزارش شده است افزود: سطح جاده ها، در نخستین بارندگی ها به علت انباشت دوده ها و آثار ترددها، بیشتر دچار لغزندگی می شود از این رو رانندگان ممکن است غافلگیر شوند بنابراین جانب احتیاط را رعایت کنند.
سرهنگ حسین زاده گفت: ترافیک در محور بجنورد- جنگل گلستان از ساعاتی پیش نیمه سنگین شده است و پیش بینی می شود این وضعیت تا ساعت 22 ادامه داشته باشد.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: پیش بینی می شود با روند افزایش حجم ترددها، ترافیک در جاده های استان فردا و بویژه روز جمعه بسیار افزایش یابد از این رو مسافران باید زمان سفر خود را مدیریت کنند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.