به گزارش ایرنا، سردار سیدحسن مرتضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ایران اسلامی در زمینه ها و حوزه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته است، هم اکنون در دنیا به اقتدار و عزت رسیده ایم.
وی با بیان اینکه دشمنان از ناحیه جنگ سخت پیروز نخواهند شد افزود: هم اکنون آنان در شبکه ها و فضاهای مجازی ورود پیدا کرده اند و به همراهی منافقان برای به کمین انداختن جوانان خوراک تهیه می کنند.
وی اظهار داشت: پرداختن به چهره پلید رژیم پهلوی که توسط استکبار جهانی تطهیر شده است موضوع اصلی این فضاها است، که متاسفانه از دوران ستم شاهی به عنوان دوران طلایی یاد می کنند.
سردار مرتضوی با بیان اینکه نباید تحت تاثیر فضاهای روانی دشمنان قرار بگیریم افزود: باید هم اکنون اقتدار و قدرت را درست تبیین کنیم در این صورت تبلیغات دشمنان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هیچ تاثیری نخواهد گذاشت.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه در دفاع مقدس تنها به وظیفه عمل کردیم، به دنبال نشر ارزش های اسلامی و انسانی بودیم افزود: به همین دلیل توانستیم بر نظام سلطه پیروز شویم و از سرزمین و میهن اسلامی در مقابله دشمن دفاع جانانه کنیم.
سردار مرتضوی افزود: در دفاع مقدس حفظ وحدت و یکپارچگی و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی بود که هم اکنون نیز باید رمز های موفقیت را باز خوانی و عملیاتی کنیم.
وی با بیان اینکه دشمنی دشمن ادامه دارد گفت: مقاومت، ایستادگی، حرکت از مفاهیم و واژه های روح انقلاب است که اگر این مفاهیم و واژه ها دور شود، دشمن پیروز خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: هم اکنون مسئولان، مدیران و همه آحاد مردم برای حفظ ارزش های انقلاب باید تلاش مضاعف داشته باشند و همچنین مدیران باید روح خدمت به مردم را در خود تقویت کنند.
وی اظهار داشت: امروز همه اقشار، اصناف و طبقات باید هرچه دارند برای دفاع در طبق اخلاص بگذارند زیرا که امروز به آنان نیازمند هستیم.
وی افزود: صبوری، مقاومت، ایستادگی، همراهی مردم، دلسوزی مسئولان و درک مشکلات مردم امروز به عنوان اصلی ترین تاکتیک در مقابل نظام سلطه است، اگر مدیری ناشایسته، ناکارآمد و نالایق به میزی تکیه بزند در حکم ستون پنجم دشمن است، همچین نیروی ضد انقلاب تلقی می شود.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امروز هم در شرایط جنگ اقتصادی هستیم افزود: کارآمدی مدیران در تمامی عرصه های مختلف هم اکنون مورد تاکید است.
سردار مرتضوی در بخش دیگری از سخنانش به توان سپاه در خصوص کمک به شرایط کنونی جامعه در بحث گرانی و احتکار اشاره ای کرد گفت: جامعه اطلاعاتی سپاه و بسیج بسیار قوی است و توان پیگیری، کشف و همکاری در چنین موضوعی را دارد و به مسئولان استان نیز این مهم را اعلام کردیم.
وی افزود: اگر برخی از دستگاه های نظارتی کمبود نیرو و مشکلاتی دارند می توانیم آنان را کمک کنیم.
وی گفت: اقتصاد سالم، پویا، فعال و کارآمد به مدیریتی جهادی نیازمند است.
در هفته دفاع مقدس در استان خراسان شمالی 64 عنوان برنامه برگزار می شود که شامل 624 مورد اجرای برنامه است.
خراسان شمالی با جمعیت 863 هزار نفر بیش از 300 هزار نفر بسیجی دارد.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.