به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این اداره کل، علی پرتونیا با بیان اینکه در سال جاری 10 نقطه پرتصادف جدید در جاده های استان شناسایی و مصوب شده است اظهار داشت: سه نقطه از این نقاط پرتصادف در جاده های شهرستان اسفراین و در حوزه استحفاظی شهرستان های بجنورد و شیروان چهار نقطه و در حوزه استحفاظی شهرستان های مانه و سملقان، جاجرم و گرمه هم هر کدام یک نقطه پرتصادف شناسایی و مصوب شده است.
پرتو نیا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اقدامات مربوط به آشکارسازی و آرام سازی در تمام این 10 نقطه پرتصادف روزهای آینده انجام می شود.
رئیس اداره ایمنی راه ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، حذف این نقاط پرتصادف تا پایان سال جاری انجام می شود و پیش از سفرهای نوروزی این نقاط پرتصادف برچیده خواهد شد.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
طول راه های روستایی استان هم چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را دارد و در رتبه 13 کشورهای استان قرار گرفته است.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.