سرهنگ علیرضا حسین زاده عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افزایش شمار مسافرت ها در دهه آخر شهریور، شاهد حجم زیاد تردد خودروها در جاده ها هستیم و بخش زیادی از این ترافیک مربوط به مسیرهای شرقی و غربی بجنورد است.
وی افزود: از رانندگان درخواست می شود با احتیاط رانده و بویژه در مسیرهای دوطرفه، به صورت جدی تر مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
سرهنگ حسین زاده خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود ترافیک محور غربی استان با گذشت ساعاتی از شب و با کاهش حجم ترددها، روان شود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی با بیان اینکه بخش زیادی از سوانح رانندگی مربوط به واژگونی ها است، گفت: رانندگان باید پس از هر 2 ساعت رانندگی، برای دقایقی خودرو خود را متوقف کرده و به استراحت بپردازند تا دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.
طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1.54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده است.
این استان 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی دارد.
طول راه های روستایی خراسان شمالی نیز چهار هزار و 654 کیلومتر است که 3,6 درصد از راه های روستایی کشور را شامل می شود و از این حیث رتبه سیزدهم کشور را دارد.
طول راه های شریانی استان 637 کیلومتر است که 1,8 از راه های شریانی کشور را به خود اختصاص داده است.
7185/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.