رضا رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در طرح تابستانه، کتاب های عمومی با 20 درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان با 25 درصد تخفیف برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است، که افراد علاقه مند می توانند کتاب های مورد نیاز خود را تا پایان شهریور ماه خریداری کنند.
وی افزود: سقف خرید برای هر فرد یک میلیون ریال است که افراد می‌توانند از کتابفروشی‌های شرکت کننده در طرح تابستانه کتاب کتاب های مورد نیاز خود را تهیه کنند.
وی تصریح کرد: طرح تابستانه خرید کتاب به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و دسترسی آسان کتاب های مورد نیاز علاقمندان در سراسر کشور اجرایی شده است.
رضایی اظهار داشت: طرح کتابفروشی به وسعت ایران و طرح تابستانه کتاب از جمله طرح‌هایی بوده که خانه کتاب با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور در سال 94 به اجرا گذاشته و مورد استقبال مردم در استان خراسان شمالی نیز قرار گرفته است و شهروندان علاقه‌مند به بهره‌مندی از تخفیف خرید کتاب این طرح می‌توانند تا پایان شهریورماه به کتابفروشی‌های معرفی شده، مراجعه کنند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: کتابفروشی پاتوق کتاب، فروغ، شهر کتاب، حاتمی، نوید (خانه کتاب)، پیام دانش، باغ کاعذی، کتابسرای عضدی و اندیشه سبز از کتابفروشی هایی هستند که در طرح تابستانه کتاب شرکت کرده اند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.