عزیز ابراهیمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اجرای طرح هادی در سه بخش مرکزی، سرحد و قوشخانه بوده که تاکنون خدمات عمرانی و ارزشمندی را برای ساکن روستا به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون طرح هادی در 5 روستای این شهرستان اجرا شده است گفت: این روستاها شامل باغان، یاسرآباد، تکمران، باداملق و غیره بوده که برای طرح های مزبور 6 میلیارد و 480 میلیون ریال اعتبار از محل منابع مختلف هزینه شده است.
ابراهیمی با بیان اینکه هم اکنون طرح هادی در 22 روستای این شهرستان در دست اجرا است افزود: اجرای طرح های مزبور از دو سال گذشته شروع شده که با تخصیص به موقع اعتبارات تا سال آینده به اتمام خواهد رسید.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شیروان گفت: برای هر کدام از طرح های مزبور 3 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که هم اکنون اجرای این طرح ها، 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
ابراهیمی با بیان اینکه طرح هادی شامل زیرسازی، اجرای آسفالت و جدول‌گذاری معابر روستاها می‌شود افزود: تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستاهای بالای 20 خانوار، حاکی از یکی از مسیرهای موفق دولت تدبیر و امید است.
شهرستان شیروان 158 روستا دارد که 136روستای آن بالای 20 خانوار است و طرح هادی در آن اجرا می شود.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمهیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که هم اکنون 68 هزار نفر در قالب 18 هزار خانوار در روستاهای شیروان سکونت دارند.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.