علی شیرزادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 788 نفر دانش آموز و 229 نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی هستند که ماهانه از سوی این نهاد مبلغی به عنوان نقدی و کالا در اختیار آنان قرار می گیرد.
وی گفت: مرحله جشن عاطفه‌ها با هدف جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و با شعار' لبخند مهر، بسته به مهر شما' در روزهای 15 شهریور در میدان‌ها و معابر سطح شهرها و 16 شهریورماه هم در مصلی نماز جمعه چشم انتظار کمک مردم هستند.
شیرزادی با بیان اینکه سال گذشته سه میلیارد و 130 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه های این شهرستان جمع آوری شد افزود: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تأمین پوشاک و نوشت‌افزار دانش‌آموزانی که مشکل مالی دارند در آستانه سال تحصیلی جدید، رسالت این پایگاه‌ها است.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: امسال برای جمع آوری کمک های مردمی، 106 پایگاه ثابت و یک پایگاه سیار در این شهرستان دایر شده است که در سه روز اخیر یک میلیارد و 400 میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده است.
شیرزادی افزود: جشن عاطفه‌ها فرصتی است برای حمایت از دانش آموزان مستعدی که به علت فقر مالی امکان ادامه تحصیل برایشان وجود ندارد تا در مسیر تعلیم و تربیت قرارگرفته و زمینه تحصیل برای آنان فراهم شود.
هم اکنون 15 هزار و 740 نفر مشتمل بر هفت هزار و 253 خانوار در شهرستان 157 هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی هستند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.