به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته بجنورد اظهار داشت: اکنون دشمن از مسیر اقتصاد به جان انقلاب افتاده و در داخل هم برخی سرباز آن ها شده اند.
امام جمعه بجنورد از مردم خواست تا محتکران و خائنان را معرفی کنند و به مسئولان گزارش دهند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار داشت: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و دشمن تلاش دارد تا از مسیر اقتصاد به نظام اسلامی ضربه بزند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: معاندان هم از طریق رسانه ها و حساب شده و با پشتوانه استکبار در حال ایجاد جنبش اجتماعی هستند.
وی افزود: البته از این صدا ها که انقلاب در حال فروپاشی است در طول انقلاب زیاد شنیده ایم و از این حرف ها زیاد گفته اند اما مردم ما این شعارهای شیطانی شبکه ها معاند و برخی داخلی های دنباله رو را توجه نمی کنند.
وی تصریح کرد: ملت ما، موج شکن و بت شکن است و تمرین کرده و می داند چگونه موج های ظالمان را در هم نوردد و پشت سر بگذارد.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: امروز جنگ، جنگ اقتصاد است که علیه انقلاب به رهبری استکبار آغاز شده و البته در داخل هم مسئولان ما سخنان و پیش بینی های رهبری در سال های گذشته را جدی نگرفتند.
وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب در چند سال اخیر، نامگذاری سال را بر مبنای توجه به مسائل اقتصادی انجام داده اند گفت: در این سال ها رهبر انقلاب اقتصاد را مورد تاکید قرار داده اند و اگر این سخنان درست شنیده می شد و برای آن برنامه ریزی می شد، امروز با مشکل نوسان قیمت ارز و طلا روبه رو نبودیم.
وی گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ملت براساس داشته ها و توان جوانان حرکت کند، اما مسئولان کوتاهی کردند، البته نمی گوییم کاری انجام نشد، اما کاری که دشمن نتواند در اقتصاد ما نفوذ کند، انجام نشد.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم گفت: امام حسین (ع) فرموده اند بعد از نماز کاری بهتر از شاد کردن دل مردم نیست و در این باره، یکی از مواردی که شادی ایجاد می کند کمک به حل مشکلات است.
وی تصریح کرد: ما از عاشورا فقط سینه زنی و عزاداری را یاد نگیریم البته این آیین به جای خود، امر به معروف و نهی از منکر باید باشد اما همه عاشورا سینه زنی نیست، عاشورا یک مکتب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده و سیره اخلاقی امام حسین(ع) مانند سیره سیاسی، زندگی ساز است
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، گفت: آنان که دستشان به دهان می رسد، به دیگران کمک و سرور در خانواده ها ایجاد کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سالروز جمعه سیاه و واقعه 17 شهریور گفت: آنان که به انتظار فرزند شاه هستند ابتدا شاه را بشناسند، که چگونه در واقعه رگبار مردم، جوی خون راه افتاد و انسان های بیگناه به رگبار بسته شدند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.