فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) با رمز یا رسول الله در راستای آمادگی و تقویت بنیه دفاعی بسیج برای مقابله با تهدیدات دشمن و همچنین ارائه خدمات به مردم و کمک به دولت در تمامی شهرستان های این استان برگزار شد.
سردار سیدحسن مرتضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه گردان ها مهارت های خود را در این رزمایش تمرین کردند، گفت: رزمایش بزرگ محمد رسوال الله 2 به منظور ناامید ساختن دشمن از تغییر نظام در سطح این استان برگزار شد.
وی افزود: سپاه و بسیج در این رزمایش که به مدت 24 ساعت برگزار شد مهارت افزایی، انجام تاکتیک های مختلف و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند و همچنین مورد ارزیابی نیز قرار گرفتند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اعزام 200 گروه جهادی به مناطق محروم روستایی استان در این رزمایش خبر داد و گفت: این گروه ها با توجه به نیاز در منطقه حضور خواهند یافت و خدمات خود را به مردم ارائه خواهند داد.
سردار مرتضوی اظهار داشت: این رزمایش مرحله به مرحله در دستور کار قرار گرفته است و علاوه بر 200 گروه اعزامی بیش از 600 گروه جهادی در هفته دفاع مقدس نیز در مناطق محروم روستایی این استان حضور خواهند یافت.
خراسان شمالی با جمعیت 863 هزار نفر بیش از 300 هزار نفر بسیجی دارد.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.