شهیندخت مولاوردی روز دوشنبه با حضور در نشست شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مدیریت شهری باید در برنامه ریزیهای مرتبط با حقوق شهروندی در کنار دولت و حاکمیت به عنوان بازیگر اصلی ظاهر شود و به ارتقای سطح رضایتمندی عمومی کمک کند.
وی ادامه داد: در شاخص رضایتمندی عمومی در جامعه وضع خوشایندی نداریم. با افزایش رضایتمندی عمومی 'سرمایه اجتماعی، امید و اعتماد' در جامعه افزایش می یابد.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی گفت: تا شبکه ای کار و منابع را مدیریت نکنیم اعتماد، نشاط و امید اجتماعی حاصل نمی شود.
وی به تدوین منشور حقوق شهروندی در شهرداری مشهد اشاره و بیان کرد: این مهم اقدام قابل تقدیری است و می تواند پس از نهایی شدن به عنوان الگو در کشور مورد استفاده قرار گیرد.
مولاوردی افزود: مجموعه تلاشهای صورت گرفته در مدیریت شهری و شورای شهر مشهد در خصوص حقوق شهروندی می تواند نقش مهمی در تحقق شعار 'مشهد شهر امید، شهر زندگی' داشته باشد و برای همکاریهای بیشتر با این مجموعه اعلام آمادگی می کنیم .
وی در ادامه همچنین گفت: دولت ظرف یک سال اخیر با چالشهایی روبر شده است. صاحبنظران، کارشناسان و دلسوزانی که دغدغه ایران و اسلام را دارند و حفظ تمامیت ارضی و ثبات امنیتی، اقتصادی و سیاسی کشور برایشان مهم است باید دولت را برای عبور از این چالشها حمایت و راهنمایی کنند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.