به گزارش ایرنا علیرضا رشیدیان عصر یکشنبه در مجمع عمومی مجلس مشورتی جوانان استان در مشهد افزود: امسال 6 میلیارد و 100 میلیون ریال برای طرح های روستایی و مناطق محروم استان تعلق گرفته که هنوز نیمی از آن جذب نشده است.
وی افزود: 20 هزار طرح اقتصادی برای جذب این اعتبارات ارائه شده که 15 هزار مورد آن برگشت خورد چون متناسب با شرایط بازار نبود و ما در نوشتن طرح اقتصادی متکی بر نیروی انسانی و شرایط بازار ضعف داریم.
وی با بیان اینکه با بهره گیری از انگیزه جوانی و ظرفیت‌های تجربی می‌توان دیگر اعتبارات را جذب کرد، افزود: ذهن خلاق جوانان می‌تواند طرح های موثر در حوزه‌های مختلف شهری، روستایی، صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و گردشگری ارائه دهد.
استاندار خراسان رضوی گفت: جوانان امروز از جوانان زمان جنگ هیچ چیز کم ندارند و حتی هوش و توانمندی آنان بیشتر است و انتظار این است که در عرصه جنگ اقتصادی وارد شوند تا تولید، اشتغال، اعتماد و امید تداوم و گسترش یابد.
رشیدیان گفت: برای حل مشکلات اقتصادی همه باید در کنار هم باشیم و دست به دست هم داده و از موانع عبور کنیم.
وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها توان جنگ طولانی‌مدت اقتصادی را ندارند و اقتصاد سرمایه داری این کشور نمی‌تواند تحریم‌ها را ادامه دهد. ما باید با تکیه بر ظرفیت‌ها و با ایمان بر توان خودمان و یافتن راههای اعتراض، به جای برخوردهای کف خیابانی، برای مشکلات راهکار پیدا کنیم.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.