سیدجواد حسینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری قوچان به مناسبت هفته دولت و روز کارمند افزود: وظیفه ما در قبال تمامی توطئه‌های دشمنان احیای دو مفهوم افزایش سرمایه اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی است که این تنها در کار اداری محقق می‌شود.
وی ارتباطات، اعتبارات، تشکیلات، تسهیلات و اطلاعات را ارکان سرمایه اجتماعی ذکر و بیان کرد: مسئول دولتی باید بی‌هیچ مرزی با مردم ارتباط صمیمی داشته باشد و اعتماد آنها را افزایش دهد، به ارتباطات نظام بخشد و کار مردم را تسهیل کند.
مشاور استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مردم باید احساس کنند توسط مسئولان پذیرفته می ‌شوند و مسئولان از بطن مردم هستند. باید احساس کنند به اهداف مورد نظر خود رسیده‌اند و مسئولان به مردم القا کنند از طریق رویه قانونی می ‌توانند به اهداف خود برسند.
وی گفت: امروز بیشتر از هرزمانی به انسجام و شکوفایی اجتماعی نیازمندیم. مردم باید احساس کنند مشکلات حل شدنی است. شکوفایی اجتماعی توسط سازمانهای اداری، مدیران و کارکنان ایجاد می ‌شود و آنها می ‌توانند این احساس را در مردم القا نمایند.
حسینی همچنین به 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: انقلاب 40 ساله باید بلوغ، شکوفندگی و توسعه ‌یافتگی خود را نشان دهد. بیش از هرکس دستگاه حاکمیتی، مدیران و کارکنان باید این بلوغ را داشته باشند و در هفته دولت بلوغ نظام را برای مردم گزارش دهند.
وی همچنین بی‌ اعتمادسازی، ناامیدی مردم از نظام، فسادگستری، ناکارآمد جلوه دادن انقلاب و افزایش نارضایتی را محورهای مفهومی دشمن برای تضعیف نظام ذکر و بیان کرد: دشمن تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا نارضایتیها را عمق بخشیده و مشکلات را ترکیبی کند تا از این طریق بتواند نارضایتی را از حال ذهنی به نارضایتی عینی و رفتاری تبدیل نماید.
فرماندار قوچان هم در این نشست به فعالیت 43 واحد صنعتی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: گرچه قوچان در حوزه صنایع سنگین وضعیت مطلوبی ندارد اما در صنایع وابسته به کشاورزی و دامپروری وضعیت خوبی دارد و تولید و افزایش اشتغال در این حوزه رشد داشته است.
علیرضا قامتی افزود: امروز از 157 روستای قوچان به ‌جز 12 روستا که امکان گازرسانی ندارد بقیه یا گازرسانی شده و یا در دست اقدام است. در حوزه آبرسانی نیز 98 درصد روستاها از آب سالم برخوردارند.
امام ‌جمعه قوچان نیز در این نشست عنصر ولایت و مردم را موجب حفظ انسجام و عزت جامعه اسلامی توصیف و بیان کرد: دشمن در 40 سالگی انقلاب می ‌خواهد عظمت، قدرت و ولایت ‌فقیه را به چالش کشانده و در جامعه تزلزل ایجاد کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی دستجری افزود: امروز مدیران دستگاههای اجرایی باید زیر چتر ولایت توحید عملی را پیاده کنند. اگر مسئولان مردم را در اجرائیات همراهی کنند موفق خواهند بود و در غیر این صورت موفقیتی به وجود نمی‌آید.
همچنین امروز پروژه ساختمان اداره آب و فاضلاب روستایی قوچان با حضور مشاور استاندار و سرپرست معاونت هماهنگی مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به بهره ‌برداری رسید. اجرای این پروژه در زمینی به مساحت هزار و 500 مترمربع و 630 مترمربع زیربنا در سه طبقه 9 میلیارد ریال هزینه در بر داشت.
7501/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.