محمدعلی جعفری روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری گناباد از نحوه بررسی پرونده ها و پرداخت تسهیلات اشتغال آفرینی این شهرستان توسط مسئولان ذیربط و بانکهای عامل انتقاد و بیان کرد: از مجموع 870 نفر متقاضی اشتغال که از ابتدای امسال تاکنون در سامانه مربوطه ثبت نام کرده اند تنها 20 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند. گناباد از این نظر بین شهرستانهای خراسان رضوی رتبه هجدهم را دارد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
وی ادامه داد: حدود 50 درصد علت این امر نقص پرونده های متقاضیان است ولی فقدان اطلاع رسانی کافی و شفاف به افراد واجد شرایط و پیگیریهای ناکافی دست اندرکاران ذیربط موجب کندی در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در گناباد شده است.
سرپرست فرمانداری گناباد گفت: با وجود برگزاری جلسات کارگروه اشتغال در فواصل زمانی هر دو هفته یک بار باز هم با چنین مشکلاتی در روند پرداخت تسهیلات اشتغال مواجهیم لذا باید با برگزاری جلساتی با حضور کارشناسان بانکها و دیگر مسئولان مربوطه این مساله به صورت ریشه ای و کارشناسی بررسی شود.
محمد سفری مسئول امور اقتصادی فرمانداری گناباد هم گفت: از ابتدای امسال تاکنون 59 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات در بخش فرصتهای شغلی فراگیر و اشتغال پایدار مناطق روستایی به 20 نفر از متقاضیان پرداخت شد.
مرکز شهرستان 88 هزار نفری گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.