فرماندار داورزن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکمیل مجتمع سربداران با اعتبار سه میلیارد ریال و رفع افت ولتاژ شبکه برق باشتین با هزینه یک میلیارد ریال به ثمر نشست.
سیدغلامعلی پیش بین افزود: 2 کارگاه حرفه آموزی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار 650 میلیون ریال در روستاهای باشتین و حسین آباد و همچنین طرح بلوار ورودی روستای حسین آباد با اعتبار 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار داورزن تصریح کرد: 49 طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی با هزینه 64 میلیارد ریال در این شهرستان اجرا شده که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی افزود: 15 طرح حوزه کشاورزی شامل آبیاری های نوین، بهره برداری از گلخانه و استخرهای کشاورزی و 10 طرح برقرسانی بیشترین طرحهای شهرستان داورزن به لحاظ حجم اعتباری هستند.
فرماندار داورزن با اشاره به تحریم ها و فشارهای اقتصادی دشمنان علیه نظام تصریح کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان دستارودهای نظام و دولت است تا نسل جوان در جریان این خدمات قرار گیرند.
پیش بین گفت: در شرایطی که دشمن با جنگ اقتصادی در پی رواج ناامیدی و یاس در کشور است پیروی از منویات رهبری، انسجام مسئولان و مردم و تکیه بر توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی توطئه دشمن را خنثی می کند.
مرکز شهرستان داورزن در فاصله 310 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.