به گزارش ایرنا مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این نشست گفت: بنیاد شهید آماده است به پشتوانه فعالیت شما نخبگان از فعالیتهای هنری و ادبی این حوزه حمایت کامل کند .
اسلام کریمی با تاکید براینکه نخبگان ایثارگر باید در جامعه پیشتاز و سرآمد باشند، افزود: برای برخی این پیشتازی خوشایند نیست و اگر این سرآمدی در حوزه فرهنگ و ادب و هنر باشد پذیرش آن برای بدخواهان بسیار سخت تر است.
وی افزود: برای اینکه جامعه و انجمن های نخبگان هنری ایثارگر در جامعه نقش آفرینی و حضور بیشتری داشته باشند، باید این انجمن ها در قالب سازمانهای مردم نهاد به فعالیت خود ادامه دهند.
وی اظهار داشت: رخداد همه اتفاقات خوب در حوزه فعالیتهای هنری نیاز چندانی به حمایتهای مالی ندارد و می توان با همکاری مشترک بین سمن های هنرمندان و بنیاد به موفقیتهای بیشتری دست یافت.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در این نشست 110 نفر از نمایندگان انجمن های نخبگان ادبی و هنری کشور حضور دارند که با حضور مدیرکل دانش پژوهان شاهد و ایثارگر به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود می پردازند.
سیدمجید حسینی با اشاره به اجرای برخی برنامه های فرهنگی و ادبی توسط تعدادی از این گروهها افزود: در حاشیه این نشست کارگاههای تخصصی در 9 رشته ادبی و هنری برگزار و نخبگان حاضر به طرح دیدگاهها و چالش های ایثارگران هنرمند کشور خواهند پرداخت.
3221/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.