به گزارش روز سه شنبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، ابراهیم نصری با گرامیداشت هفته دولت، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای خدمت در عرصه مدیریت جهادی یاد کرد و افزود: در حوزه مدیریت راههای کشور با توجه به نیاز بیشتر بر کنترل، نظارت و کسب اطلاعات به روز راهها، با تأمین هزینه و اعتبار لازم، دوربین های نظارتی و کنترل تردد در جاده های استان نصب گردید.
وی اظهار داشت: در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه بخش خصوصی و مشارکتی یک مجتمع خدمات رفاهی 2 منظوره در مسیر شهرستان رشتخوار با هزینه هشت میلیارد ریال احداث شده که پنج میلیارد ریال آن توسط بخش خصوصی تأمین شده است.
نصری با بیان اینکه هفت میلیارد ریال برای ایمنی و حریم راهها تخصیص داده شده گفت: این مبلغ از بیشترین مبالغ تخصیصی در چند سال گذشته می باشد که برای ایمنی و حریم راه هزینه می شود.
وی افزود: در این راستا پروژه های تأمین روشنایی جاده های مشهد - قوچان، بجستان و تربت حیدریه (رباط سنگ) مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی اظهار داشت: با حمایت بخش خصوصی یک مرکز معاینه فنی در شهرستان قوچان با هزینه 10 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.
وی به هزینه های تخصیص داده شده برای تجهیز ساختمان های این اداره کل اشاره کرد و گفت: 62 میلیارد ریال در راستای تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی برای ایجاد میز خدمت، بهسازی نماز خانه، احداث ساختمان مرکز مدیریت راه ها، بهسازی سالن کنفرانس و بهسازی و محوطه سازی اداره کل هزینه شده است.
خراسان رضوی 20 هزار و 575 کیلومتر راه دارد که 6 هزار و 422 کیلومتر آن بین شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر راه روستایی است.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.