حمیدرضا موحدی زاده روز دوشنبه در نشست شورای شهر مشهد افزود: ایجاد نشاط اجتماعی در شهر به معنای بی بند و باری نیست. ممکن است این موضوع تفسیر ضمیر خود افراد باشد حتی در اسلام تاکید شده کلام خدا را وقتی بخوانید که دلتان شاد باشد.
وی ادامه داد: در مشهد نیز قانون جمهوری اسلامی ایران حاکم است ولی در سالهای اخیر محدودیتهایی در زمینه اجرای موسیقی و کنسرت در این شهر ایجاد شده است. باید همسویی صورت گیرد تا نشاط و شادمانی از مردم دریغ نشود.
عضو شورای شهر مشهد گفت: در شورای پنجم تعهد کرده ایم پاسدار حقوق و منزلت شهروندان باشیم، رونق، اعتماد و نشاط از دست رفته شهر مشهد را به میان جامعه برگردانیم و متعهد شدیم بستر رشد سرمایه گذاری را فراهم کنیم .
وی مشهد را شهر چالشها و فرصتها توصیف و بیان کرد: این کلانشهر دارای جذابیتهای زیاد گردشگری است و می تواند چهارراه تجارت در منطقه باشد. محدودیت منابع درآمد و ساختار گسترده نیز از چالشهای مدیریت شهری مشهد است. در شورای پنجم به مرم قول داده ایم امانتدار رای آنها و به پیمانهای بسته شده وفادار باشیم.
موحدی زاده افزود: امروز در شهر یک گفتمان مسلط نمی بینید بلکه گفتمان برتر می بینید. برنامه های مختلفی برای مبارزه با فساد، رانت و رشوه در شهرداری مشهد از طریق شفافیت دنبال می شود تا امکان فساد به حداقل کاهش یابد.
وی همچنین به فعالیت 200 هزار نفر در شبکه اجتماعی شورایی در سطح کشور اشاره و بیان کرد: اختیارات شوراهای شهر و شهرداری متناسب با وظایف و مسئولیتهایشان نیست و روز به روز این اختیارات محدودتر می شود. دولت باید با افزایش اختیارات شوراها از ظرفیت این شبکه بزرگ اجتماعی برای حل مشکلات جامعه و مردم استفاده کند.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.