به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سردار قادر کریمی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار برخی کالاهای مورد نیاز مردم در 2 انبار شهرستان نیشابور، ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان انبارهای مزبور را شناسایی و در بازرسی از آنها 24 تن برنج فاقد مدارک گمرکی و 98 هزار عدد انواع کلید و پریز در مجموع به ارزش چهار میلیارد ریال کشف کردند.
وی اظهار داشت: این انبارها پلمب و 2 نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

* سرشاخه های یک شرکت هرمی در نیشابور دستگیر شدند
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: 6 نفر از سرشاخه های یک شرکت هرمی که فعالیت های زیرزمینی و مخفی در این شهرستان داشتند شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین دهقان پور افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت های زیرزمینی و مخفی تعدادی از سرشاخه های یک شرکت هرمی در نیشابور، کارآگاهان عملیات ویژه و مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی این شهرستان پس از ردزنی های اطلاعاتی متوجه شدند اعضای این شرکت یک باب منزل در محدوده خیابان پویش نیشابور اجاره و اقدام به برگزاری جلسات آموزشی در این محل و عضو گیری می کنند.
وی اظهار داشت: مسئول آموزش این شرکت زن 30 ساله اهل مشهد است که با تردد به نیشابور، آموزش اعضا را بر عهده داشته و با نمایش کلیپ و معرفی برخی کتاب ها در این زمینه به ترغیب و تشویق به عضو شدن می پرداخت.
وی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مراجع قضایی چهار مرد و 2 زن را که از سرشاخه های این شرکت هرمی بودند دستگیر کردند.
سرهنگ دهقان پور افزود: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.