محمدرضا حیدری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توهین های اخیر به اعضای شورای شهر در فضای مجازی افزود: شهر امام رضا(ع) که 1400 سال قبل کرسی های آزاداندیشی در آن بنا شده، باید مرکز ادبیات خاص و مبتنی بر گفت و گو باشد.
وی با بیان اینکه شورا از هر نقدی در راستای پیشبرد اهداف توسعه ای شهر استقبال می کند، خاطرنشان کرد: در فضای مدیریت شهری با رویکرد مشخصی کار را پذیرفته ایم و مواضع و دیدگاه هایمان نیز مشخص است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: متاسفانه برخی رفتارهای خلاف عرف اتفاق می افتد که بعضی شناسنامه دار است و پاسخگویی می شود اما برخی در کانالهای ناشناخته و بی هویت منتشر می شود که پرداختن به آن جز از دست دادن وقت، حاصلی ندارد.
حیدری، مردم و نخبگان را بهترین قضاوت کنندگان دانست و گفت: منکر کمبود در شهر نیستیم اما مدیریت شهری و منافع مردم ایجاب می کند در فضایی نقادانه و محترمانه با یکدیگر حرف بزنیم.
وی ادامه داد: توهین ها هیچ تاثیری بر روش و منش ما ندارد و راه خود را دنبال می کنیم، برادری که پیام توهین آمیز به من را منتشر کرده بود در پیامی از سوء برداشت صورت گرفته عذرخواهی کرد که من وی را به گفت و گو دعوت کردم.

*تیم داری به شرط خواست عمومی
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص تیم داری توسط شهرداری مشهد و ورود جدی به فوتبال نیز گفت: شهرداری و مدیریت شهری هیچ تمایلی به تیم داری ندارند و بخش خصوصی باید به عنوان حامی وارد میدان شود.
حیدری افزود: شهرداری نیز در موارد ضرورت کمک خواهد کرد ولی امکان تامین هزینه کل تیم وجود ندارد، قطعا اگر شهرداری بخواهد هزینه تیم را بدهد مدیریت آن را هم خواهد پذیرفت.
وی خاطرنشان کرد: زمانی می توانیم نسبت به تیم داری اقدام کنیم که خواست عمومی مطرح باشد و تا کنون این ضرورت وجود نداشته است.
حیدری در خصوص انتخابات هیات رئیسه و اعضای کمیسیون های شورای شهر مشهد نیز گفت: این انتخابات 29 مردادماه برگزار می شود.
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.