آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: اروپا هم اکنون در حال دان ریختن است و هیچ تفاوتی با آمریکا ندارد. هر دو دشمنان قسم خورده انقلابند و تنها در روش رسیدن به اهداف خود با یکدیگر تفاوت دارند. منافع آمریکا و اروپا مشترک است و هر کدام بگونه ای به دنبال تامین منافع خود هستند.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی شرایط امروز کشور را با شرایط دوران جنگ احزاب تشبیه کردند. امروز منافقانی هستند که بر مقاومت در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان خرده می گیرند.
امام جمعه مشهد گفت: عبرت، تجریه تاریخی و عملکرد آمریکا نشان داد که قابل اعتماد نیست. حدود سه سال پیش بود که مذاکره با آمریکا شد و همین است که امروز دلار با قیمت 30 هزار ریال به 100 هزار ریال رسید و برخی باز تاکید بر مذاکره دارند.
وی افزود: در چنین شرایطی مذاکره با انگلیس و فرانسه نیز که قرنها دشمنی و عداوت آنان با ما محرز و اثبات شده به مثابه همان منطق منافقان در جنگ احزاب است.
آیت الله علم الهدی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب پس از رحلت امام(ره) بر تداوم دشمنی و عداوت دشمنان نظام و اسلام تاکید کردند. گفت: ایشان همچنین بر این مسئله تاکید داشتند که مردم دست از اسلام، دین و مقاومت در برابر دشمنان بر نمی دارند.
وی آمریکا را خوارتر و زبونتر از همیشه توصیف و بیان کرد: حرف و منطق اصلی نیروهای متدین نیز بر این است که باید در مقابل دشمن قویتر از گذشته ایستاد و معتقدم مردمی که 40 سال پشت نظام و انقلاب اسلامی ایستادگی کرده اند این روزها را نیز با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خطاب به مسئولان، دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان قوه قضاییه گفت: به مردم ملحق شوید، با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید و برای ادامه مبارزه با احتکار در کنار کشف و رونمایی انبارهای سیمان احتکار شده، انبار هزاران خودرویی را که با پول دزدی وارد کشور و مخفی شده نیز به مردم نشان دهید.
وی افزود: اگر واقعا بنا بر این است که با مفسد اقتصادی برخورد شود امروز دستگاههای زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکتهای خودروسازی که پاسخگو هم نیستند موجب گرانی خودرو از 300 به 500 میلیون ریال شده اند و باید با این مفسدان هم برخورد شود.
آیت الله علم الهدی گفت: باید با معرفی و برخورد با مفسدان اقتصادی آرامش را به مردم بازگرداند تا آنها بدانند با برخورد مفسد اقتصادی قطعی و حتمی است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.