رئیس هیات کاراته خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: خانه کاراته در قالب یک سوله با زیربنای حدود 800 متر مربع با هزینه 12 میلیارد ریال در مجموعه ورزشی کوثر واقع در منطقه قاسم آباد مشهد ساخته شده است.
محمد حجتیان افزود: با بهره برداری از این واحد ورزشی امکانات بیشتری برای حدود 15 هزار کاراته کا استان به ویژه مشهد فراهم شد.
وی اظهار داشت: هم اکنون هشت هزار کاراته کا در خراسان رضوی سازمان دهی شده و فعالیت دارند که سه هزار نفر آنان را بانوان تشکیل می دهند.
همچنین عصر امروز وزیر ورزش و جوانان برای بازدید از طرح های ورزشی شهرستان 100 هزار نفری فریمان عازم این شهرستان در 75 کیلومتری مشهد شد.
فرماندار فریمان گفت: مسعود سلطانی فر در سفر کوتاه به این شهرستان از یک زمین فوتبال بازدید و برای تجهیز آن به چمن مصنوعی دستورات لازم را ابلاغ کرد.
عباسعلی صفایی افزود: وزیر ورزش و جوانان همچنین از 2 پروژه نیمه تمام ورزشی فریمان که ساخت آن از دهه 80 آغاز شده بازدید کرد و دستورات لازم برای ادامه ساخت آنها را صادر نمود.
سلطانی فر روز چهارشنبه وارد مشهد شد و طی دیروز و امروز علاوه بر حضور در مراسم غبارروبی حرم مطهر رضوی که با حضور رهبر معظم انقلاب انجام شد، 2 مجموعه ورزشی 'امید و زندگی' و 'موج های آبی بانوان' را در مشهد افتتاح کرد.
مجموعه ورزشی امید و زندگی با هزینه 80 میلیارد ریال و مساحت 2 هکتار با تلاش شهرداری مشهد ساخته شده است.
سالن سرپوشیده چند منظوره، پینت بال، کارتینگ، اسکواش، سالن بدن سازی و وزنه برداری تنیس و TRX از جمله بخشهای این مجموعه ورزشی است.
مجموعه آبی سرپوشیده ویژه بانوان نیز با هزینه 800 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی ساخته شده است.
این مجموعه با مساحت هشت هزار و 700 مترمربع شامل هشت وسیله بازی ترکیبی از جمله 6 سرسره بزرگ، رودخانه، استخر بزرگسالان و کودکان، سونا، حمام ترکی، سالن غذاخوری و کافی شاپ است و ظرفیت پذیرش همزمان 2 هزار نفر را دارد.
3221 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.