حبیب الله آسوده روز پنجشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی به مناسب روز خبرنگار، اظهار داشت: رویکرد کنونی رسانه ها و خبرنگاران به امور خیر و عام المنفعه مطلوب است اما تلاش بیشتر برای هدایت ظرفیت های مردمی و ترویج بیش از پیش فرهنگ نیکوکاری در جامعه همچنان ضروری می نماید.
وی با تبریک روز خبرنگار به تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه بیان کرد: در این میان خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام و صدای مردم، رسالت سنگین تری در روند اطلاع رسانی و شفاف سازی بر عهده دارد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، کاهش فقر با محوریت توانمندسازی مددجویان را اساس کار این نهاد برشمرد و افزود: این مهم با ترویج فرهنگ قرض الحسنه در جامعه و به واسطه جمع کردن ثروت های خرد در کنار یکدیگر و البته اعتماد مردم به کمیته امداد ممکن و محقق می شود.
آسوده تاکید کرد: با هدف حمایت از محرومان و کمک به آنان از طریق فرهنگ قرض الحسنه، صندوق ولایت تحت نظارت این نهاد تشکیل و با مجوز رسمی از بانک مرکزی مشغول فعالیت شده است.
وی گفت: نهاد کمیته امداد امروزه در توسعه اقتصادی کشور و تعالی جامعه با توجه به روند مطلوب توانمندسازی مددجویان نقش آفرینی موثری دارد.
7496/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.