به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی نیک یاد روز چهارشبه در جمع اعضای کانون بسیج رسانه شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات افزود: این بدان معنا است که خبرنگاران صرف نظر از هر نوع گرایش و علایق سیاسی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا، راست یا چپ تنها و تنها باید به حفظ نظام اسلامی و تشویق و ترغیب مردم به این مهم همت بگمارند.
وی گفت: این بدان خاطر است که امروز دیگر مخاطب آمریکا جریان های سیاسی نیست، بلکه این سیستم سیاسی حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب را نشانه گرفته و در چنین شرایطی نباید اصحاب رسانه چشمشان را به روی واقعیت های موجود ببندند.
نیک یاد با بیان اینکه در چنین شرایطی حضور پر رنگ اصحاب رسانه در فضای مجازی نیز می تواند به این روشنگری ها کمک کند، افزود: دومین اولویت کاری رسانه ها، شناسایی و رصد مشکلات و نیز تهدیدات موجود و از همه این ها مهمتر برنامه ریزی و ارایه طریق به مسوولان برای رفع مشکلات و کمبودهای موجود است.
وی گفت: به عنوان مثال بسیج تربت خیدریه در فصل تابستان مهم ترین مشکل را کم آبی و قطع برق شناسایی و لذا در جلساتی که با رییسان ادارهای آبفا و برق برگزار شد و نیز توجیه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج در تلاش است تا علاوه بر تشویق شهروندان به صرفه جویی، آنها را به استفاده بهینه از حامل های انرژی تشویق کند.
فرمانده سپاه تربت حیدریه در بخش دیگری راه پیشرفت و سربلندی کشور را در وحدت و انسجام ملی عنوان و اظهار داشت: باید مطالبات به حق مردم شناسایی و به مسوولان گوش زد، اما در عین حال نباید از بستر آن فضایی برای ایجاد تنش و التهاب در جامعه پدیدار شود.
وی ضمن بیان این که تضارب افکار و سلایق نباید خللی به فعالیت ها وارد سازد، گفت: برغم وجود تفکرات سیاسی و حزبی مختلف ، در کنار هم می توان با وحدت و انسجام برای منافع ملی و شهرستانی دغدغه داشت و کار کرد، لذا همه رسانه ها می توانند در این نقش سازنده و ارزنده حضور منسجم و نیز وحدت آفرین داشته باشند.
نیک یاد در ادامه با بیان اینکه، خط مقدم نظام اسلامی همچنان مقتدر و با صلابت در حرکت است، اظهار داشت: امروز آمریکایی ها عقبه استراتژیک نظام را مورد هجمه قرار داده و تمام امیدشان به اتفاقات داخلی کشور است.
وی گفت: تجزیه و تحلیل و برآورد سیاستمداران آمریکایی مبنی بر براندازی و انحراف نظام اسلامی به سال 96 ختم می شد اما بعد از اتفاقات دی ماه و آشوب های خیابانی، آمریکایی ها در اتاق فکرهای خود به این نتیجه رسیدند که برای موفقیت طرح های خود باید نارضایتی ها را به قشر ضعیف جامعه تسری دهند.
نیک یاد افزود: از این روی آن ها هر لحظه از کوچکترین اتفاقات داخلی ایران به دنبال سوء استفاده و بهره برداری بوده و هستند و لذا همگان باید بدانند افرادی که اقدام به آشوب و ناامنی می کنند، یا نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند و یا در دام آنها گرفتار شده اند.
این فرمانده سپاه تصریح کرد : تلاش دشمن بر آن است که نظام اسلامی به چهل سالگی نرسد لذا به گفته خودشان برای تابستان که آبستن برخی بحرانها و آسیب ها در کشور است برنامه ویژه ای با عنوان ' تابستان داغ ' تدارک دیدند.
نیک یاد بستر این برنامه ریزی را در اجتماعات مردمی و اعتراضات صنفی عنوان و تاکید کرد : مردم مطالبات به حقی دارند که باید مسوولان به آن رسیدگی کنند اما این مطالبات نباید فضایی برای موج سواری دشمن و منافقان برای ایجاد اغتشاش و ناامنی فراهم کند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.