حجت الاسلام محمد محدثی روز چهارشنبه به مناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار در جمع خبرنگاران این شهرستان افزود: خبرنگاران باید با شناخت عمیق و درک صحیح شرایط ملی، بین المللی و فرآیند پیچیده و چندوجهی جنگ نرم با اطلاع رسانی به هنگام، شفاف و اثرگذار حرکتی جهادگونه در جبهه فرهنگی داشته باشند.
وی اظهار کرد: رسانه ای می تواند علاوه بر بیان مطالبات مردم، نقشه دشمنان را خنثی کرده و امید را در دل مردم زنده نگه دارد که دارای تخصص و آموزش دیده باشد و از توانمندی و دانش روزآمد برخوردار باشد.
امام جمعه تایباد افزود: خبرنگاران در رسانه های مختلف رسالت عظیمی به دوش دارند و اگر رسانه و خبرنگاران نباشند مشکلات مردم منعکس نمی شود و توسعه ای در هیچ زمینه ای رخ نخواهد داد.
محدثی اظهار کرد: شجاعت، بصیرت، موقعیت شناسی و هوشیاری از ویژگی های بارز خبرنگاران است و انتظار می رود با بصیرت و بینش آسیب های اجتماعی را شناسایی کرده و در راستای برطرف کردن آنها همگام با دستگاه های مربوطه تلاش کنند.
وی ادامه داد: این قشر زحمتکش از جایگاه ویژه ای در عرصه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار برخوردارند و علاوه بر اطلاع رسانی از اقدامات دولت، مشکلات و نارسایی های جامعه را نیز منعکس می کنند.
5132/7494
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.