مسئول دارالقرآن کریم اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقات مذکور از روز یکشنبه هفته جاری در 2 رده بالا و زیر 15 سال با شرکت 250 شرکت کننده آغاز شد.
سروان محمدرضا کشتگر افزود: در پایان مسابقات در بخش فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش، خراسان رضوی با 12 رتبه برتر به مقام نخست دست یافت ، استان تهران با 11 رتبه دوم شد و سیستان و بلوچستان با پنج رتبه عنوان سوم را کسب کرد.
وی ادامه داد: در بخش برادران هم استان تهران با 18 رتبه برتر اول شد، خراسان رضوی با 10 رتبه به مقام دوم دست یافت و آذربایجان شرقی با پنج رتبه سوم شد.
وی گفت: در بخش خواهران شاغل در نیروی زمینی محوری ارتش هم استان فارس با 9رتبه، اصفهان با چهار رتبه و تهران با سه رتبه برتر، عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
مسئول دارالقرآن کریم اداره عقیدتی، سیاسی نیروی زمینی ارتش افزود: شرکت کنندگان در هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه بانوان شاغل و فرزندان و همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش در رشته های حفظ کل، 25 جزء، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، پنج جزء، سه جزء و یک جزء قرآن کریم، تفسیر، ترتیل، قرائت تحقیق و اذان با هم رقابت کردند که بانوان به جز رشته های اذان و قرائت تحقیق در دیگر رشته ها حضور داشتند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.