تمبر یادبود استاد حسین قندی استاد پیشکسوت روزنامه نگاری طی مراسمی با حضور مسئولان استانی، محلی و خانواده آن مرحوم در زادگاهش سبزوار رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم گفت: استاد قندی فرهیخته علوم ارتباطات، تالیفات ارزشمندی در حوزه روزنامه نگاری و ارتباطات به یادگار گذاشته است.

یوسف امینی افزود: خبرنگاری احساس مسئولیت و تعهد به انجام کار تا پای جان است. شجاعت و صراحت، صداقت در کلام و شفافیت در بیان از ویژگی‌های بارز حرفه خبرنگاری است.

وی به فراز و نشیب‌های حرفه خبرنگاری اشاره و بیان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و همه صحنه های نظام خبرنگاران نقش اثرگذاری داشته اند.

تمبر استاد قندی

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: امروز عصر ارتباطات و دهکده نوین جهانی نامگذاری شده و دسترسی به اطلاعات در شبکه‌های مختلف مجازی فراهم است. رسانه‌ها نقش مهمی در انتشار اخبار در فضای غبارآلود و تشخیص اخبار صحیح از نادرست برای مردم دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار نیز گفت: به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار تمبر یادبود استاد قندی، سلطان تیتر ایران رونمایی و همچنین نشان زنده یاد قندی به خانواده این روزنامه‌نگار و سه نفر از پیشکسوتان عرصه خبر در سبزوار اعطا شد.

محمد علی آبادی افزود: در این چارچوب همچنین خبرنگاران خانواده معظم شهدا، خبرنگاران پیشکسوت و دیگر خبرنگاران سبزوار تجلیل شدند.

حسین قندی از استادان شناخته شده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، متولد اسفند 1330 در سبزوار بود که روز سوم اردیبهشت 1394 بر اثر بیماری در تهران دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.