رئیس هیات تیر وکمان خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات یک روزه با حضور کمانداران استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان وبلوچستان، یزد و گلستان و در 2 بخش حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار شد.
محمود کریم زاده افزود: در بخش حرفه ای با مسافت 30 متر ریکرو بانوان، زهرا دلخوش از خراسان رضوی، درسا تقی زاده از یزد و فهیمه مزینانی از خراسان رضوی اول تا سوم شدند و در بخش آقایان محمد ربانی از خراسان شمالی، سیدحسین موسوی و مجتبی فرقانی از خراسان رضوی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
وی ادامه داد: در بخش حرفه ای کامپوند بانوان با مسافت 30 متر، مینا جلیلی، کیمیا سلیمانی و فاطمه قادری همگی از خراسان رضوی و در بخش آقایان حسام گرمه ای از خراسان رضوی اول، ابراهیم وضیع و علی رضایی از خراسان جنوبی دوم و سوم شدند.
وی گفت: در نیمه حرفه ای ریکرو با مسافت 18 متر در ریکرو بانوان خدیجه ایزانلو از خراسان شمالی، آذین اسحاقیان از خراسان رضوی و فاطمه صفایی از یزد اول تا سوم شدند و در بخش آقایان محسن صدیقی از خراسان شمالی، علیرضا رضوی و علی اسحاقیان از خراسان رضوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.