حسین ثوری روز پنجشنبه در حاشیه نشست هم اندیشی روسای هیاتهای استانی بوکس از سراسر کشور در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استعدادیابی، همگانی کردن بوکس و نظم و انضباط کاری از دیگر امور مورد توجه در سند راهبردی بوکس است.
وی ادامه داد: سند راهبردی ورزش بوکس در نشست مشهد رونمایی و بر این اساس برای هیاتها مشخص می شود فعالیتها باید بر چه مبنایی انجام شوند. نشست هم اندیشی روسای هیاتهای استانی بوکس در رفع بسیاری از مشکلات اثرگذار است.
رئیس فدراسیون بوکس همچنین به حضور بوکسورهای ایران در مسابقات آسیایی جاکارتا 2018 اشاره و بیان کرد: امسال به درخواست اندونزی و تصمیم کمیته آسیایی سه وزن سنگین بوکس از مسابقات حذف شد لذا هیچ کشوری در بخش سنگین وزن نماینده ای ندارد.
وی ادامه داد: سه وزن سنگین بوکس برای ایران جزو شانسهای همیشگی کسب مدال بود و امسال بوکسورهای ایران به ناچار در سه وزن منهای 49 کیلوگرم، منهای 69 کیلوگرم و منهای 75 کیلوگرم در رقابتها شرکت می کنند و این موضوع تلنگری است که باید در اوزان سبک هم کار کنیم.
ثوری گفت: در رقابتهای آسیایی، قزاقستان، ازبکستان، تایلند، کره و ژاپن جزو حریفان اصلی هستند. با توجه به حضور بوکسورهای اوزان سبک از ایران در مسابقات آسیایی و تمرینات، اردوهای منسجم و تدارکاتی که تاکنون داشته اند نتایج قابل قبولی کسب خواهند کرد.

* تلاش برای همگانی کردن بوکس
رئیس هیات بوکس خراسان رضوی هم گفت: نشست هم اندیشی روسای هیاتهای استانی بوکس کشور امروز در مشهد آغاز شد و تا فردا ادامه دارد. امیدواریم نتایج این نشست برای بوکس استان چنان پربار باشد که بوکسورهای خراسانی در عرصه های تیم ملی و جهانی بتوانند جایگاه خوبی پیدا کنند.
حسین صاحبی افزود: 420 بوکسور به صورت سازماندهی شده در خراسان رضوی ورزش می کنند. با توجه به برنامه هایی که برای معرفی این رشته ورزشی به عموم مردم و خانواده های انجام شده 80 بوکسور ظرف شش ماه اخیر وارد این حیطه شده اند.
رئیس هیات بوکس خراسان رضوی گفت: برای معرفی هر چه بیشتر ورزش بوکس و همگانی کردن آن همکاریهای بسیار خوبی با آموزش و پرورش خراسان رضوی و تربیت بدنی شهرداری مشهد آغاز شده است.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.