محمدرحیم نوروزیان روز چهارشنبه در مراسم معرفی فرماندار جدید شهرستان جغتای افزود: تهدیدات آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در حد یک ادعا بوده زیرا تنها با تبلیغات منفی در پی ایجاد ناامیدی در جامعه و شکاف در بدنه نظام جمهوری اسلامی است.
وی به پیشرفتهای روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: قدرت دفاعی، هوا فضا، هسته ای، پزشکی و علم و فناوری کشور قابل مقایسه با اوایل دوران انقلاب نیست. همچنین امروز ایران کشوری تاثیرگذار در عرصه بین المللی است چنانکه در حوزه انرژی در تصمیم گیری جهانی اثرگذار است.
معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: انقلاب اسلامی طی 40 سال اخیر با تمام توطئه ها و حیله های دشمن روبرو بوده و هم اینک نیز با اوج این شرارت مواجه است. دشمن از سالهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی با دامن زدن به آشوبهای داخلی، ترور شخصیتها، جنگ تحمیلی و اکنون تحریم به دنبال توطئه است.
وی نارکارآمد جلوه دادن نظام، ناامید نمودن مردم و سلب اعتماد از آنها را سه تلاش بیهوده دشمنان برای مبارزه با نظام توصیف و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه، انسجام ملی، خون شهدا و تلاش نیروهای مسلح توانسته بر این توطئه ها چیره شود.
نوروزیان گفت: هیچ مشکل بدون راه حلی در کشور وجود ندارد. اگر مدیران پای کار باشند و با روحیه انقلابی خدمت کنند مشکلات اقتصادی مرتفع می شود. مسئولان باید بدانند که خادمان مردم هستند و پستهای مدیریتی فرصتی برای نوکری مسئولان نسبت به مردم است.
وی افزود: حل مشکلات کشور با همفکری و خرد جمعی حاصل می شود لذا مدیران باید با کار بسیجی و انقلابی رفع مشکلات مردم را پیگیری کنند.
در این مراسم مرتضی محبی فر به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان جغتای معرفی و از زحمات محمد علی آبادی فرماندار پیشین که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تقدیر شد.
مرکز شهرستان 48 هزار نفری جغتای در فاصله 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.