به گزارش ایرنا امیر ' کیومرث حیدری ' روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از تیپ مستقل پیاده 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگاران اظهارداشت : هیچ خطری مرزهای کشور را تهدید نمی کند و جنجال های رسانه ای و یاوه گویی های ترامپ بی نتیجه است و نیروهای مسلح آماده اند تا طومار هر متجاوزی را در کمترین زمان ممکن در هم بپیچند.
وی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با بصیرت کامل و در سایه تبعیت از ولی فقیه، اجازه نخواهند داد هیچ خطری مرزها و موجودیت کشور را تهدید کند و نیروهای مسلح همیشه آماده و مهیا برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.
حیدریه با بیان اینکه یاوه گویی های ترامپ تازگی ندارد، افزود: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز آمریکایی ها تا توانستند توطئه کرده و می کنند و ملت ایران با اتکا به خدا و اطاعت از ولایت فقیه و نیز وحدت و انسجام ملی به مانند گذشته پاسخ قاطع و دندان شکنی به دشمن خواهند داد.
وی بر استفاده از تمام توان و اراده نیروهای مسلح تاکید کرد و گفت: بحمدالله موضوع استفاده از توانمندی محققان و اندیشمندان داخلی بطور صدرصد محقق شده و البته این سیاست از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی و با فرمان حضرت امام(ره) مبنی بر خود کفایی بومی نیروهای مسلح، عملیاتی شده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: آنچه امروز در چرخه دفاعی نیروی زمینی به کار گرفته می شود، حاصل دسترنج متخصصان و سربازان و افسران ایرانی است و با افتخار اعلام می کنیم هیچ نیازی به ادوات و تجهیزات خارجی نداریم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز و در قالب سفر یکروزه به تربت حیدریه ضمن بازدید نمایشگاه ابتکارات کارکنان تیپ مستقل پیاده 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در این شهر، دیداری با کارکنان پایور خواهد داشت و در همایش تجلیل از پرسنل نمونه شرکت می کند.
تیپ مستقل پیاده 177 متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی مستقر در تربت حیدریه در خرداد ماه سال 90 از لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان جدا شده و ماموریت خود را به صورت مستقل انجام می دهد.
این یگان نظامی تاکنون هزار و 520 شهید و بالغ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.